Hoe we werken
Iedere opdracht en iedere situatie is uniek. Toch kent onze manier van werken altijd een aantal vaste stappen. Hoe dat er in de praktijk uitziet, laten we graag zien aan de hand van een recent project.
Maak kennis met onze manier van werken.
In de praktijk: gastvrijheid in een zorginstelling
Noordwest Ziekenhuisgroep heeft een nieuwe visie rond eten, drinken en gastvrijheid. Men wil de patiënt de allerbeste service en het meest gastvrije onthaal bieden. Voor de servicemedewerker is daarin een centrale rol weggelegd – maar zonder dat daar meer uren voor beschikbaar zijn.
De eerste resultaten met een koplopergroep servicemedewerkers, wijzen uit dat het prima kan. Het noodzakelijke werk wordt in hetzelfde aantal uren gedaan terwijl de patiënten veel meer rust ervaren.
Het team werkt bovendien met meer plezier en voldoening. Samen continu leren, evalueren en bijsturen is een vast onderdeel van de werkwijze geworden. Inmiddels zijn we ook gestart met andere afdelingen in de organisatie.
Onze rollen
Facilitator
Als facilitator ontwerpen en begeleiden we een verbetertraject met interventies en instrumenten
Executive coach
Als executive coach begeleiden we degenen die van invloed zijn op het veranderproces
Train-the-trainer
Als train-the-trainer ontwikkelen we instrumenten en trainen we leidinggevenden of trainers uit de eigen organisatie
Trainer
Als trainer zorgen we voor vaardigheden, tools, bewustwording en de juiste houding om te veranderen
Coach-on-the-job
Als coach-on-the-job ondersteunen we medewerkers op de werkplek om vorm en inhoud te geven aan de gewenste verandering
Speciale wensen?
Heb jij speciale wensen over rollen die hier niet tussen staan? Alles is bespreekbaar. Neem dan contact met ons op →